op gang gekomen.. - Reisverslag uit Brevoort Houses, Verenigde Staten van Kike Olsder - WaarBenJij.nu op gang gekomen.. - Reisverslag uit Brevoort Houses, Verenigde Staten van Kike Olsder - WaarBenJij.nu

op gang gekomen..

Blijf op de hoogte en volg Kike

01 Januari 1970 | Verenigde Staten, Brevoort Houses

dag 1 en 2

appartement 820 Halsey street, ontbijt met frenchtoast bij Manny's.

1 lopend over Brooklyn bridge, times square, museum of natural history. central park, met veel squirrels, een wasbeer en 2 blote mannen in leren string in de bosjes ;-). afkoelen in ancient play grond, Guggenheim op donderdag dicht.

wandeling over high line: park op verlaten Railroad track op viaduct. intrepid museum, met onderzeeer, concorde en space shuttle.
Lunch met oude beemster voor Sjoerd in bier en kaas cafe.

• 15 Juli 2017 - 14:02

Geert Jan:

We waren al onder de indruk van Peters eerste appjes en nu komt waarbenjij.nu erbij. We leven mee met deze geweldige tocht. GJ

• 15 Juli 2017 - 18:45

Elke Olsder:

We genieten volop mee!! Ga zo voort ;)
    liefs
    Elke

• 15 Juli 2017 - 22:04

Henk Sikkema:

Met elke ping van onze telefoons grijpen we daarnaar om de amerikaanse apps te lezen. Jonges, wat een prachtig begin van een lange reis. En wat een verbijsterende ervaring voor de kids. Maar de opa's en oma's genieten enorm mee, dat merk je. Welaan, geniet verder en houd ons op de hoogte zodat wij mee kunnen smullen. Moi, PaHenk