sea Lions en portland - Reisverslag uit McMinnville, Verenigde Staten van Kike Olsder - WaarBenJij.nu sea Lions en portland - Reisverslag uit McMinnville, Verenigde Staten van Kike Olsder - WaarBenJij.nu

sea Lions en portland

Blijf op de hoogte en volg Kike

01 Januari 1970 | Verenigde Staten, McMinnville

5en 6 aug: sea Lion Cave en Portland

5: ritje naar Newport, voor het Oregon Sea aquarium. wat een SOF, 25 dollar pp en het leukste was het debiele haaienhoedje van de foto medewerker die ons weer eens voor een green screen probeerde te parkeren. en goed voor grapjes achteraf: bordje bij het aquarium van de Giant octopus, waar geen octopus te bekennen was: can you find our octopus today?
door langs de kust naar het zuiden, naar de zes Lion Cave. grote enclave wilde zeeleeuwen, mooi om te zien. drukke sociale toestand, zo'n groep. ook veel pelikanen. gespeeld in de duinen achter de Fred Meyers supermarkt, daarna omeletten gebakken bij een day recreation state park aan het strand.

6 augustus: gezongen voor Sjoerd in de tent. nu cadeautjes, morgen naar de wings and waves. ' ik heb er zo'n zin in dat m'n handen wel iets kapot zouden willen maken'. tenten ingepakt, ontbijtje Starbucks met oatmeal dit keer. route langs Sheridan, voor foto van arjans high school, en weer geluk met laatste plek op state park camping onder Portland. door naar de toysrus, voor 2 roblox verjaarspopjes. bij het melden van sjoerds verjaardag werd hij omgeroepen op de intercom.
door naar Portland. over groene wie is mol brug stad ingewandeld, langs een Apple store waar we ons hebben verlekkerd aan de apparatuur. door naar de verjaarspizza, met een giga icecream toe. leuke terug wandeling, wel veel homeless people.