Lake Erie naar Minneapolis - Reisverslag uit Eagan, Verenigde Staten van Kike Olsder - WaarBenJij.nu Lake Erie naar Minneapolis - Reisverslag uit Eagan, Verenigde Staten van Kike Olsder - WaarBenJij.nu

Lake Erie naar Minneapolis

Blijf op de hoogte en volg Kike

01 Januari 1970 | Verenigde Staten, Eagan

20, 21 en 22 juli: op weg naar het westen

20 juli: lange dag in de auto, van Lake Erie naar Lake Michigan. weer een van de laatste plekjes op state park camping Indiana dunes, net ten oosten van Chicago. eerste keer koken op 1 pit: ongare rijst met zalm en brocolli. daarna gezwommen met prachtige zonsondergang achter de skyline van chigago. in het donker door de duinen teruggelopen, met de muggen.

21 juli: dag 2 on the road. dag begint met ontbijt, koffie en wifi bij de Starbucks. kinderen houden zich prima in de grote minivan. rond vier uur bij willows river state park, ten oosten van Minneapolis. nieuwe zwembroek voor Sjoerd bij de target, soort maxi HEMA xl. bbq op vuurtje bij de camping, met pizza's op het rooster.

22 juli: om half acht bij de receptie gaan zitten om enige plek voor vannacht op zelfde camping te veroveren, met succes. op missie vandaag: toys r us voor Sjoerd, voor een diepgekoesterde wens: roblox poppetjes. daarna naar de mall op jacht naar vervanging voor zijn kapotte teva's. lunch met soep van gisteren op de camping, tent verplaatst in brandende zon. door naar Waterpark of America, dat gesloten bleek voor renovatie, Kreun. om 5 uur 's middags aangekomen bij alternatief: Cascade Bay, dat kinderen gelukkig acceptabel vinden: 'alle glijbanen zijn leuk'. wij vinden de life guards intrigerend, die bij elke vermoede ongeregeldheid het hele bad evacueren.

• 23 Juli 2017 - 11:03

Elke Olsder:

Mazzel van de kampeerplaatsen! In mijn herinnering was het nooit egens vol, maar ja, dat was héél lang geleden...... Sjoerd moet wel erg gelukkig zijn met a/nieuwe zwembroek b/ Roblox-poppetjes (had hij genoeg pecuniën?) c/nieuwe Teva´s ;)
    Heel leuk jullie zo goed te volgen; je hebt het gevoel dat je een beetje meereist!! Dank voor de foto´s en verslagen. Slapen jullie met zijn 5-en in de tent, kan er ook een in de auto?
    Hier druk bezig met het nieuwe appartement; GJ wordt al wat zenuwachtig, maar ik geloof wel dat het doorgaat.
    Benieuwd naar de volgende avonturen. Brabbelen de kinderen al aardig Engels?!
    Liefs
    Elke en GJ

• 23 Juli 2017 - 18:23

Henk En Tineke:

Prachtig jullie zo te volgen. D e apps vertellen ook al veel waar we vann genieten. Driekwart van het kroost is nu buitenslands en wij zitten vanaf vandaag in Meppen. Ook een prima c amping. En jullie weer verder naar de west. Goede reis verder en wij blijven genieten van app en waarbenje. Moi!!